Bijna is het zover - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Bijna is het zover - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Bijna is het zover

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

21 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Nog 26 dagen en dan gaan we op wintersport vakantie. Vandaag heben we onze laatste skiles gehad op de indoorbaan in Rotterdam Alexanderpolder.

• 23 November 2010 - 08:21

Anita:

Het gaat opschieten! Bezoeken nu al regelmatig de site met de webcams om te zien hoe 't met de sneeuw zit. Zojuist zag het er lekker grauw en snowy uit, dus dat gaat de goede kant op. Onze boards zijn al weggebracht voor onderhoud en één dezer dagen haal ik mijn laarzen uit de berging om ze "in te lopen". Gelijk een goede training. De revalidatie gaat goed, heb inmiddels behoorlijk wat extra oefeningen die speciaal op het boarden zijn ingesteld. En ja hoor, spierpijn ... (elke keer weer). Nog 24 dagen!