Al een paar dagen lekker bezig - Reisverslag uit Gortipohl, Oostenrijk van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Al een paar dagen lekker bezig - Reisverslag uit Gortipohl, Oostenrijk van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Al een paar dagen lekker bezig

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

20 December 2010 | Oostenrijk, Gortipohl

Vandaag is het maandag. We hebben al twee dagen inn de zon geskied. De eenboven op de berg en de ander lekker in een dalletje in de zon uit de wind.
Nu zitten we met z'n allen achter een lekker bakkie koffie na een heerlijke Oostenrijkse maaltijd.
Het skieen ging vandaag voor iedereen prima.
Het gebied is lekker groot en zorgt voor voldoende afwisseling.
Het hotel is prima en iedereen heeft een heerlijke kamer. De dames hebben vandaag genoten van de sauna die iedere dag om 15.00 uur aangezet wordt voor de gasten.
De jongens zijn lekker aan het kaarten en Roos en Arjen spelen UNO.
De boterkoek van Oma was heerlijk en ze wordt door iedereen bedankt.

• 22 December 2010 - 19:55

Henk:

Leuk,gezellig verhaal en ik hoop dat de zon blijft.
    Hier erg veel sneeuw verwacht en dit gaat zo door tot volgende week. Dus een witte kerst

Veel plezier en geen brekende beentjes of iets dergelijks.