De laatste loodjes - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

29 Juni 2011 | Nederland, Rotterdam

Het is bijna zover. Vrijdag morgen om kwart voor tien pakken we de metro en gaan we eindelijk op vakantie.
Nu nog twee dagen spullen bij elkaar zoeken, koffers pakken en alle elektronica controleren.
De weersvooruitzichten zijn goed. Het is gemiddels 30 graden in het oosten van Amerika. Dus dat zit wel goed.
Dit zal mijn laatste bericht zijn vanuit Nederland en hopelijk tot de volgende keer in de States. Daar zullen we om en om proberen iedere dag weer een bericht te schrijven.

Groetjes Jeanette

• 29 Juni 2011 - 10:02

Kim:

Jaloers, dat ben ik haha. Ik wil ook op vakantie!
    Heel erg veel plezier en kijk uit naar jullie reisverhalen!

Liefs Kim

• 29 Juni 2011 - 10:10

Gerard En Anita:

Heel veel plezier!!!

• 29 Juni 2011 - 17:20

Anita:

Ja, nog even en dan vertrekken jullie. Krijg ook zin in een trip, maar helaas dat duurt nog even. O ja ... pakken jullie wel alle opladers in?

• 29 Juni 2011 - 19:19

Agnes:

Ga lekker genieten en maak er een mooie onvergetelijke vakantie van.
    Ik ben net (einde van de middag) terug uit Singapore, Maleisie en Thailand en heb ook genoten.
    Ik zie al weer uit naar jullie verhalen. Veel plezier en vergeet de wereldstekker niet. ;-)

• 29 Juni 2011 - 19:59

Astrid Van Leeuwen:

Geniet van alle voorbereidingen. Alvast een heerlijke en onvergetelijke leuke vakantie gewenst voor jou en je gezin.
    Pluk de dag!

Groetjes,
    Astrid

• 01 Juli 2011 - 18:34

Herman Van De Bee:

Ik wens jou en de jouwen een hele fijne vakantie toe, en geniet er van!
    En Thom, als je nu heel vaak -Please- zegt, mag je ook vast wel een keertje rijden.

• 01 Juli 2011 - 22:00

Gea:

Nog een uurtje en dan zijn jullie weer uit de lucht. Geniet van New York.
    Ik kijk al weer uit naar jullie reisverslag.
    Liefs Gea