Red Sox en andere kleding - Reisverslag uit Rockland, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Red Sox en andere kleding - Reisverslag uit Rockland, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Red Sox en andere kleding

Door: Thom

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

06 Juli 2011 | Verenigde Staten, Rockland

Vanochtend opgestaan en ontbijt gehad in het hotel, daarna met de auto richting de outlet store gereden die we eerst niet konden vinden omdat de TomTom de verkeerde richting aangaf. Terug gereden en vervolgens zagen we de outlet store dan toch staan, daar heel wat bekende kleding merken gezien en ook veel kleren en tassen gekocht. Toen hebben we daar rond een uur of half 1 wat hadden gegeten bij Ruby Tuesday, waar Simon zijn hotwings met sambal niet opkreeg omdat ze “TE” pittig waren na het eten verder gereden naar Quincy Adams Trainstation waar we de auto in de parkeer garage gezet hebben en vervolgens met de trein naar Boston zijn gegaan.
Aangekomen in Boston hebben we The Freedom Trail gevolgd door Boston waar we een hoop oude monumenten gezien hebben. De rode lijn was ook niet te missen door Boston en liep overal kriskras door heen. Rond een uurtje of 5 richting het stadion van de Red Sox gegaan met de trein waar je in de trein de sfeer al goed kon voelen, overal mensen met Boston Red Sox op hun kleding en petjes.
Nadat we gate C en onze plaatsen hadden gevonden keken we zo eens rond en wat was het een groot stadion zeker wel 2 of 3 keer zo groot als de Kuip. We hebben de wedstrijd niet helemaal afgekeken omdat we niet wisten hoelang het duurde.De sfeer in het stadion was goed en het was er ook enorm druk.
Toen we om 9 uur in de trein zaten begon het te regen en onweren maar toen we in de auto zaten was het gelukkig alweer droog en waren we binnen een half uurtje thuis.
Nog even wat flesjes drinken koel gezet en nu weer lekker slapen. Morgen gaan we hopelijk walvissen zien!!!
Maar daar de volgende keer meer over.

• 07 Juli 2011 - 20:19

Sylvia:

Wat doen jullie toch allemaal leuke, boeiende dingen! Geniet er maar lekker van! Ik ga zaterdag naar Nairobi, helaas kan ik jullie dan iets minder goed volgen, want ik heb niet overal de beschikking over internet en ik heb ook niet altijd tijd (werk, werk, werk....:-)) Groetjes!

• 08 Juli 2011 - 09:10

Henk:

Toch leuk om zo,n Basebal wedstrijd live mee te maken is mijn indruk.
    Weer een mooie indruk van jullie belevenissen.

• 13 Juli 2011 - 13:11

Joop En Wil:

Oh wat is dit allemaal zo herkenbaar. Missen we toch wel af en toe maar ja we moeten dan ook maar weer eens op reis naar Amerika. Nog veel plezier

• 13 Juli 2011 - 20:15

Gerda:

Hoi,lieve kinderen,
    Genieten van jullie belevenissen.
    Wat is er veel te zien, zulke mooie natuur daar.
    Geniet er van wij doen het wel met de mooie foto;s.

heel veel liefs dikke kus voor allemaal. Ma .
    Groetjes van Pa.

• 13 Juli 2011 - 20:15

Gerda:

Hoi,lieve kinderen,
    Genieten van jullie belevenissen.
    Wat is er veel te zien, zulke mooie natuur daar.
    Geniet er van wij doen het wel met de mooie foto;s.

heel veel liefs dikke kus voor allemaal. Ma .
    Groetjes van Pa.