Nooit zo lekker gegeten - Reisverslag uit Watertown, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Nooit zo lekker gegeten - Reisverslag uit Watertown, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Nooit zo lekker gegeten

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

09 Juli 2011 | Verenigde Staten, Watertown

We zijn vandaag vroeg op gestaan om vroeg bij de boot te zijn, we kamen daar iets te vroeg aan omdat de kaartjes nog niet werden verkocht, maar we stonden wel vooraan. Met de boot duurde het een uur om naar de andere kant van het meer te komen. Eenmaal aan de andere kant van het meer zijn we naar de Ausable Chasm gegaan, waar we langs het ravijn zijn gelopen. Foto's zullen erbij zitten. Terwijl wij daar aan het lopen waren werd er beneden vanaf de tweede helft van het ravijn geraft.
Nadat wij klaar waren bij het ravijn zijn we bij het "visitorscenter" van het ravijn wat gaan eten. Dit was niet al te geweldig, maar gelukkig had mijn moeder een winkeltje waar we specerijen konden krijgen. Ze zat naast de caroussel waarin oa zout, peper, ketchup en allerlei ander sausjes lagen. We reden via het noorden van Amerika op ongeveer 10 kilometer van de Canadese grens naar ons hotel.
Onderweg kwamen we in een fuik terecht van de "border patrol" We moesten aan de kant en ons werd gevraagd:
-waar we vandaan kwamen
-wat we in daar deden omdat er volgens hen niets te doen was
-of we in Canada waren geweest
-waar we naar toe gingen
-we moesten onze paspoorten afgeven
Uiteindelijk was de agent erg vriendelijk en wenste ons een fijne vakantie.
Hierna zijn we naar het hotel gereden met een tussenstop in Potsdam bij Stewarts Shop. Wanneer we bij het hotel aankwamen werd ons gevraagd of we aan lacrosse deden, blijkbaar was er een groot toernooi in de buurt.
Wanneer we alle spullen hadden weggelegd en alles hadden gedaan, zijn we naar een restaurant gaan zoeken. Door de receptioniste werd ons een restaurant aangeraden, Texas Roadhouse. Het restaurant had een hele leuke indruk, als je binnenkwam zag je overal pindadoppen liggen. Het was een populair en dus een druk restaurant. We hebben een tijdje moeten wachten en wat later kregen we een tafel toegewezen. Thom en ik hadden de spareribs, deze waren de beste ribbetjes die we ooit hadden gegeten, het vlees viel er letterlijk af. Mijn moeder had een gepofte aardappel en gesauteerde uitjes, en mijn vader een steak met mash. Het was even nadenken of we een toetje zouden nemen en het was maar goed dat we een toetje namen: Strawberry Cheesecake en Granny's Applepie. De helft wel in een box meegenomen naar het hotel. Ongelooflijk lekker.

• 10 Juli 2011 - 08:43

Kim:

Hoi Familie,
    Goed hoor dat jullie elke dag zo'n leuk verhaal kunnen vertellen. Aangehouden worden door de politie is ook weer een ervaring haha.
    Heel veel plezier nog en groetjes aan iedereen.

Liefs Kim

• 10 Juli 2011 - 08:59

Henk:

Wat een prachtige natuur weer. Het houdt niet op. Ik ben elke keer weer verbaasd. Zulke mooie foto,s. En wat hebben jullie een plezier,geweldig.
    Ook de kleine porties :) eten zijn zeer uitnodigend hier. En je maakt weer wat mee,met de cops.
    Genieten en GENIETEN.

• 10 Juli 2011 - 11:06

Herman:

Potsdam???? Hebben wij ook! bei uns in Berlin. HaHa
    Ribbetjes zien er wel lekker uit, vraag volgende keer om recept!

Schöne Grüße aus Bad Bentheim.