Voorbereiding in volle gang - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Voorbereiding in volle gang - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Voorbereiding in volle gang

Door: Dinky

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

13 Juli 2016 | Nederland, Rotterdam

De koffers zijn grotendeels ingepakt, papieren geregeld, laatste inkopen gedaan...
Zoals met eerdere vakanties houden we nu ook weer een dagboek bij.

Je krijgt hiervan - net als deze - een mailtje zodra er een nieuw verslag is toegevoegd.
Indien je daar geen prijs op stelt, laat dat dan even weten, zodat we je uit de mailinglist kunnen halen.

• 14 Juli 2016 - 08:21

Berlinda:

Heel veel plezier. Geniet met z'n viertjes van een heerlijke vakantie!

• 14 Juli 2016 - 08:30

Marnix:

Heel veel plezier en laat het een mooie afsluiting zijn van dit hoofdstuk. En een goed begin van het volgende!!

• 14 Juli 2016 - 10:11

Bertus En Barbara :

Nog een paar dagen en dan gaat de grote reis beginnen. Wij wensen jullie 4en een fijne reis toe met prachtige momenten. Wij gaan jullie vogen. Veel plezier!

• 14 Juli 2016 - 18:01

Herman:

Völle wille met mekoar! Wij vliegen a.s. zaterdag naar ons huisje in Bennisa bij Calpe in espanja!

• 14 Juli 2016 - 20:07

Diana En Harmen:

Heel fijne reis met prachtige momenten gewenst. Wij kijken uit naar de verslagen.

• 14 Juli 2016 - 20:21

Joop En Wil:

Een hele goede vlucht a.s. Zaterdag en een hele fijne reis en veel plezier en geniet van dit mooie gedeelte van de States.

• 17 Juli 2016 - 14:00

Diana :

Wat een spannend begin zeg Nu op een rustige ontspannen manier verder Veel plezier