Rustig aan - Reisverslag uit Gatlinburg, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Rustig aan - Reisverslag uit Gatlinburg, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Rustig aan

Door: Dinky

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

01 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Gatlinburg

Gisteren geen verslag gemaakt, omdat we een 'rust periode' hebben ingelast :-) maar vandaag dan een verslag over de afgelopen twee dagen.
Gisteren begon natuurlijk met het aanschaffen van een nieuwe band. Dat kon bij de Walmart, zodat we in de tussentijd boodschappen konden doen.
Binnen een uur was alles klaar en konden we met een volledig stel banden weer op weg.
De reis was niet zo lang en we kwamen in de middag bij onze cabin, midden in de Smoky Mountains. De foto's spreken voor zich.
Even het gevoel een eigen huisje te hebben is wel lekker na zo veel hotelkamers.
Grote keuken, van alle appartuur voorzien, TV met Netflix, Pandora etc. zelfs een Wii, twee slaapkamers met eigen badkamer en toilet en last but not least een schitterend uitzicht. Behalve wat krekels is het heerlijk stil in de omgeving.
Men waarschuwt ons voor de beren in deze omgeving, maar we zijn bang dat we er geen één gaan zien. We hopen dat natuurlijk wel...

Vandaag zijn we - na het uitslapen en uitgebreid ontbijt - boodschappen wezen doen voor o.a. de BBQ vanavond. Dit was net buiten Gatlinburg, waarna we door het centrum van Gatlinburg zijn gegaan. Dit ziet er heel erg toeristisch uit en deed ons besluiten de auto niet uit te gaan. We zijn toen even doorgereden naar de watervallen; de Grotto Falls, maar vanaf de parkeerplaats was dat nog bijna 1,5 mile (dus bijna 2,4 Km.) lopen. Daar was het ons iets te laat voor en hebben we dat voor morgen op de planning gezet.
De rit door het bos was overigens wel de moeite waard.

Vanavond dus de BBQ aangestoken voor de heerlijke spareribs, worstjes, garnalen e.d. Helaas kwamen we er dan pas achter dat de spareribs nog helemaal moesten garen, dus die hebben we uiteindelijk in de oven gezet
en worden morgen geserveerd.
Er was overigens voldoende ander eten, dus zo vervelend was het niet.
Als toetje dienden de marshmallows op een stokje boven de BBQ.

Al met al weer twee heerlijke dagen...

• 01 Augustus 2016 - 10:10

Bertus En Barbara :

Wat ziet dat er goed uit zeg! Nu nog wachten op (spannende beren).Ook wel weer gezellig om zelf te kokkerellen, erg gezellig ziet het eruit. Veel plezier samen

• 01 Augustus 2016 - 11:59

Sandy:

Wat een leuke reisverhalen! Jullie maken heel wat mee, leuk!
    En de bbq komt overal van pas lees ik, jullie favoriete maal!