The Grotto falls - Reisverslag uit Gatlinburg, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu The Grotto falls - Reisverslag uit Gatlinburg, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

The Grotto falls

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

02 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Gatlinburg

Vandaag op tijd opgestaan. We hebben een 'en suite' waardoor ik de douche en badkamer niet hoef te delen met drie mannen maar met één man en kon ik dus vandaag even op mijn gemak lekker badderen en tutten.
Hierna een heerlijk ontbijt met elkaar gemaakt toast, croissants, jus d'orange, roerei, bacon en lekker beleg.
Nadat iedereen na het ontbijt was gewassen en aangekleed gingen we op weg naar de watervallen.
Eerst naar Gatlinburg waarna we de bergen in gaan. Het is al een hele rit om bij het begin van de 'trail' te komen. Daar aangekomen was het al erg druk en vonden we 500 meter bergafwaarts een parkeerplek. De trail is niet zo lang, 1,4 mile enkele trip. De watervallen zijn niet zo groot maar toch wel de moeite waard. Op de terugweg kregen we nog een flinke regenbui op ons hoofd, maar met 35°C is dat net een warme douche. Hierdoor was de wandeling naar beneden wel iets gladder, dus oppassen.
Na de wandeling nog even wat laatste boodschappen voor het eten halen en daarna moe, maar voldaan terug naar ons huis. Daar aangekomen ging ieder even zijn eigen ding doen waardoor we een relaxte eind van de middag hadden.
Rond zeven uur ging de bbq weer aan en hadden we als toetje, door Simon aangedragen, s'mores. Zoek op google maar op wat het is;-)
Wederom weer een hele fijne dag hier in de Smoky Mountains.

• 02 Augustus 2016 - 04:25

Sandy:

Een goede afwisseling van relaxen, genieten van de prachtige omgeving en lekker samen zijn lees ik! En voordeel van een eigen huisje is naast de lekkere badderruimte ook de mogelijkheid om je eigen eten te bereiden! Genoeg burgers op zeker of valt dat mee? Geniet nog lekker van jullie vakantie en groetjes van ons, jullie 'verre' buurtjes

• 02 Augustus 2016 - 06:49

Diana:

Wat een super actieve vakantie zeg. Jullie moeten straks thuis nog bijkomen voor je weer kunt werken

• 02 Augustus 2016 - 08:51

Ellen:

Wij zijn weer thuis en ik heb nu een de gelegenheid om jullie reisverslag wat uitgebreider te lezen. Het is leuk om zo bij jullie trip betrokken te zijn. Heel veel plezier nog met elkaar !

• 02 Augustus 2016 - 15:32

Yvonne:

Klinkt als een heerlijke dag. 'Smores zijn wel enorm traditioneel, al horen ze natuurlijk bij een kampvuurtje maar een bbq kan vast ook prima. :) Ik lees elke dag mee, nog een fijne rest van de vakantie gewenst!