Winkels, Winkels, Winkels - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Winkels, Winkels, Winkels - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Winkels, Winkels, Winkels

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

07 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Saint Augustine

Vandaag zijn we van Savannah naar St. Augustine gereden. Als eerste zijn we op zoek gegaan naar Timucuan Preserve, we zijn verkeerd gereden en kwamen ergens uit waarvan we niet wisten wat het was.

Hierna zijn we rechtsomkeert gegaan en richting Jacksonville gereden. Eerst hebben we een lange tijd rond gereden in de stad, maar we (de TomTom) konden het centrum niet vinden. Dus hebben we ergens gevraagd waar we dan naartoe moesten. Het centrum bleek dus 10 km verderop te zitten aan de andere kant van de stad. Toen we daar aankwamen regende het erg hard en was er volgens ons niks bijzonders te zien. Richting hotel dan maar.

Eenmaal aangekomen in St. Augustine kregen we door dat er een hele grote outlet zo'n 200 meter van ons hotel af zat waar een supersale bezig was. Vandaar dus dat we in de file stonden (bijna 10km.!) tijdens het laatste stuk. Natuurlijk moesten wij ook even de outlet bezoeken. Voor ons gevoel hadden we wel 100 winkels bezocht, maar het bleek dat we nog niet eens alle winkels waren afgegaan. Gelukkig hebben we veel nieuwe kleding gekocht. Misschien moeten we ook maar eens op zoek naar een nieuwe koffer.

• 07 Augustus 2016 - 06:53

Diana:

Wat een geluk dat daar zoveel te koop was hè? Wat had je anders gemoeten? Thuis niets om aan te trekken. Gelukkig is dat opgelost en hebben jullie de economie weer op gang geholpen.

• 07 Augustus 2016 - 09:33

Gea:

Zo goed voor je portemonnee en zo lastig voor je koffer.

• 07 Augustus 2016 - 09:48

Wil:

Jullie willen me toch niet vertellen dat je met volle koffers aangekomen zijn ................hahaha ...