Het oude St. Augustine - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Het oude St. Augustine - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Het oude St. Augustine

Door: Thom

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

08 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Saint Augustine

Na het vertrek uit het hote lgingen we richting het centrum van Sint Augenstine. Hier eerst een plattegrond gehaald bij het Visitor Centre en toen door naar de winkelstraatjes. Het begon een beetje te regenen, dus gingen we op zoek naar een paraplu. Deze waren moeilijk te vinden of erg duur en van twijfelachtige kwaliteit. We hebben eerst maar wat gedronken, waarna de zon weer bleek te schijnen.
Na de straatjes in het Spanish Quarter te hebben doorkruisd zijn we doorgereden naar het strand. Op het strand was het heerlijk weer en stond een lekker windje, Hier nog wat praatjes gemaakt met de locals en goede tips gekregen waar we heen konden gaan. Dus zodoende deze tips opgevolgd en naar een State Park gereden. Hier wat genoten van de natuur en een 'wilde' schildpad gezien.
Eind van de middag nog even wat gedronken, voordat we naar het hotel gingen om even op te frissen.
Vanavond weer naar het centrum gereden voor het eten. We hebben wederom weer lekker gegeten met goede live muziek.