Eindelijk strand en een wolkbreuk - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Eindelijk strand en een wolkbreuk - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Eindelijk strand en een wolkbreuk

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

10 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Miami

Vandaag veel gedaan.
Eerst naar Miami gereden vanuit Cocoa Beach. Een trip van 3 uur en onze chauffeur heeft ons weer veilig vervoerd.
Aangekomen in Miami snel ingecheckt waarna we eindelijk naar het witte strand van Miami konden. Twee parasols gehuurd, want de zon is ook rond vier uur nog erg warm.
Na een tijdje op het stand gelegen te hebben terug naar het hotel en even in het bubbelbad afgekoeld.
Vanavond uit eten geweest naar een Cubaans restaurant. Net nadat we een tafel hadden gekregen begon het enorm te regenen en werd het behoorlijk druk, want ook de gasten die al buiten zaten konden niet allemaal meer blijven zitten.
Maar het eten was geweldig en het was heel gezellig en gelukkig weer droog toen we terug naar ons hotel gingen.