Pensacola - Reisverslag uit Pensacola, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Pensacola - Reisverslag uit Pensacola, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Pensacola

Door: Thom

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

20 Juli 2016 | Verenigde Staten, Pensacola

Vanochtend voordat we de Interstate 10 op gingen moesten we nog eerst even tanken bij het pompstation, daar konden we nog eens lekker goedkoop tanken. Na 300 kilometer gereden te hebben kwamen we weer aan bij het volgende hotel in Pensacola, even de koffers in de hotelkamer gezet en doorgereden naar Pensacola lighthouse. Hier hadden we de verkeerde afslag genomen en kwamen bij de militaire basis aanrijden, waar we vrolijk werden omgeleid naar de juiste ingang van het eiland. Eenmaal bij de andere kant van het eiland erop te zijn gereden kwamen we aan bij de vuurtoren, waarna we de 177 treden omhoog gelopen zijn met een prachtig mooi uitzicht. 3 mile verderop was een U.S. Navy museum met allemaal oude vliegtuigen en spullen van de Navy uit alle Amerikaanse oorlogen.
Hier kwamen we met de CEO in gesprek, die uiteraard ook weer een band had met Nederland, Leuk gesprek gehad over o.a. onze reis en, hoe kan ook anders, de oorlogen die natuurlijk in het museum de boventoon voerden.
Voor ons avondeten zijn we naar Pensacola Beach gereden waar we heerlijk hebben gegeten en nog een mooie zonsondergang hebben mee kunnen maken.

• 20 Juli 2016 - 05:54

Diana:

Wat een mooie reis zeg. Lekker veel ondernemen samen Veel plezier weer