Another day in Memphis - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Another day in Memphis - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Another day in Memphis

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

26 Juli 2016 | Verenigde Staten, Memphis

Wisten jullie dat Simon en ik iedere nacht naar een concert luisteren, en nee niet naar country muziek maar naar gesnurk. Daarom doen we iedere avond heel graag onze oranje oordoppen in.
Vanmorgen hebben we ons eerst ingeschreven voor de tour door de Gibson guitar factory. Daarna een eerste koffie bij Starbucks gehaald, ja de eerste tijdens deze vakantie. En lekker dat ie was! Daarna hebben we de Music Hall of fame bezocht. Het was niet heel groot maar wel erg leuk. Na de lunch bij het Hard Rock Cafe zijn we naar de Gibson factory gegaan waar we een kijkje mochten nemen in het productie proces van de Gibson gitaar. Enorm interessant maar jammer genoeg geen foto's mogen nemen.
Vanavond bij Lafayette's Music Room gegeten onder het genot van live muziek.
Vanavond maar eens op tijd naar bed want morgen staat Graceland op het programma.

• 26 Juli 2016 - 08:07

Diana:

Geweldig dat jullie naar Graceland gaan zeg. Daar zou ik ook graag een kijkje nemen als Elvis fan.
    Veel plezier nog en geniet maar lekker verder

• 26 Juli 2016 - 09:26

Barbera :

Nog een die jaloers is en ook Elvis fan.
    Maak mooie foto's, dan kan ik met jullie nagenieten
    veel plezier!

• 30 Juli 2016 - 07:54

Cor:

Klinkt goed buurtjes, en dan bedoel ik niet dat gesnurk.
    Starbucks and hardrock cafe, heerlijk amerikaans.
    Enjoy!