Regen en strand - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Regen en strand - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Regen en strand

Door: Dinky

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

05 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Savannah

Het was gisteravond erg gezellig in Charleston en erg mooi, vandaar dat we eerst nog een rondje door het centrum zijn gereden, voordat we op weg gingen naar Savannah.
In Charleston staan erg mooie huizen, daar hebben we dus nog wat foto's van gemaakt.
Voor het ontbijt zijn we weer eens bij iHop gestopt. Genoeg eten voor een hele dag...
Onderweg naar Savannah zijn we eerst langs Tybee Island en Tybee beach gegaan. Ongeveer 20 mile voor Tybee Island zag het weer er behoorlijk onheilpellend uit en regende het flink, maar 'die hards' als we zijn hebben we ons niet tegen laten houden. We zijn dus gewoon doorgereden naar het strand en hadden daar schitterend weer - ongeveer 34 graden - en zijn zelfs een beetje verbrand.
Het was een groot, schoon strand; er werd gezwommen, gespeeld en gevist, iemand ving zelfs een kleine haai. Tijdens een praatje met de visser werd verteld dat er ook een grote schildpad af en toe opdook, maar die liet zich niet meer zien helaas.
We hebben wel pelikanen gezien die af en toe in het water doken om een visje te verorberen, erg mooi om eens in het echt te zien.

• 05 Augustus 2016 - 07:14

Diana:

Wat een geweldige belevenissen zeg. Dit is een reis om nooit te vergeten. Jullie mogen nog lekker door met genieten en wij lezen de verhalen wel.

• 05 Augustus 2016 - 08:03

Henk:

Erg leuk om dit allemaal vanuit hier mee te lezen. Krijg je toch een beetje een idee wat een mooi land dit is.
    Geniet ervan. Gr Henk en Gea