Nog 5 dagen en dan begint de reis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen en dan begint de reis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen en dan begint de reis

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

24 Juli 2010 | Nederland, Rotterdam

Het komt nu toch wel heel dicht bij. Nog 6 nachtjes slapen en dan brengen Lenard en Thom ons naar Brussel. We zijn erg benieuwd wat ons te wachten staat in Los Angeles de stad waar onze reis begint. Het weer ziet er goed uit, de komende tijd is het in Californie rond de 35 graden.

Het volgende verslag zal vanaf de andere kant van de grote plas komen. Dan zullen ook Dinky en Simon af en toe een stukje schrijven.

Groetjes Jeanette

• 26 Juli 2010 - 09:11

Rene Van Beuningen:

Lekker ding ben jij, Jeanette, ons de ogen uitsteken.

Ik zal ook tijdens onze vakantie in de stacaravan in het zwarte woud ook geregeld wat foto's online zetten ;-)

• 26 Juli 2010 - 17:25

Bertus En Barbera:

Wat spannend hè de laatste voorbereidingen en dan gaat het grote avontuur beginnen. Wij zullen jullie verslagen met plezier lezen en met jullie meegenieten.
    Groet en een goede reis!

• 28 Juli 2010 - 08:39

Cor:

Nou we zijn benieuwd!!
    alvast een goede reis, maar we zien jullie nog wel.

• 28 Juli 2010 - 11:54

Kim:

hallo allen,

Nog maar een heel kort en dan gaan jullie een super reis maken! Lianne en ik zitten nu even onze mail te checken en wat adressen op te zoeken. Typen is lastig met frans toetsenbord haha.

Heel veel plezier vanuit een zonnig frankrijk!

Groetjes van Henk, Gea, Kim, Lianne en Max!

• 28 Juli 2010 - 19:41

Joop En Wil:

Heel veel plezier tijdens jullie fanatastische rondreis, ga er van genieten en maak maar veel foto's. We zullen jullie verhalen volgen.!!!!
    Het is heet hier dus bereid je er maar vast op voor. Groetjes vanuit een subtropisch Kentucky.

• 29 Juli 2010 - 19:32

Agnes:

Nog net op de valreep voordat jullie vertrekken. Een hele goede reis en ga er heerlijk van genieten! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's en zal jullie proberen te volgen. Prettige vakantie uit een regenachtig Den Haag.