Onze laatste dag - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Onze laatste dag - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Onze laatste dag

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

19 Augustus 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag was onze laatste dag in de USA. We hebben veel mooie dingen gezien. Vanmorgen zijn we eerst naar het eiland Alcatraz geweest. Dit had ik in Nederland al geboekt en dat was maar goed ook. Er stond een enorme rij met mensen die nog hoopten op "no shows" zodat ze nog mee konden.
Op het eiland aangekomen ben je meteen al onder de indruk. We hebben de audio tour (in het Nederlands) in de gevangenis gedaan. Dit was erg uitgebreid zelfs met interviews van gevangenen. Het was allemaal erg indrukwekkend. Na twee en half uur op het eiland te zijn geweest hebben we de boot terug genomen naar Pier 33 om daar weer richting Pier 39 te lopen om een hapje te eten. Ik heb mijn laatste Chili op, Dinky zijn laatste Clam Chowder en Simon zijn laatste Pork met BBQ sauce burger.
Na ons buikje vol gegeten te hebben zijn we op zoek gegaan naar een taxi die ons over de Golden Gate Bridge kon brengen. We vonden een alleraardigste chauffeur die zelf nog even met ons wilde stoppen op de view point in Sausalito, zonder dit door te berekenen. Daarna zette hij ons af bij de Ferry. Hier nog een heerlijke ijshoorn gekocht. Simon en ik namen natuurlijk chocolate chip cookie dough. (Dit even vermeld om Kim jaloers te maken) Heeeeeerlijk.
Na drie kwartier kwam de Ferry en hebben we een heerlijke tocht gemaakt naar de overkant.
Daarna nog een keer met de Cable Car naar Nob Hill, het hoogste punt van San Francisco. Hier hebben we van het fantastische uitzicht genoten en zijn we daarna met de bus terug gekeerd naar ons hotel bij Japan Center.

Moe maar enorm voldaan zijn we nu onze koffers aan het pakken en verlangen we erg naar huis. Vooral kijken we uit om Thom weer te zien.

Het zit erop we hebben een geweldige reis achter de rug en kijken met veel mooie herinneringen terug op drie geweldige weken.
We vinden het leuk dat jullie ons gevolgd hebben en hopen dat jullie van de verhalen en foto's genoten hebben.

Groetjes van,
Dinky, Jeanette en Simon.

  • 20 Augustus 2010 - 03:42

    Joop En Wil:

    Absoluut hebben we genoten van jullie ervaringen en de geweldige foto's. San Franciso is toch een stad apart. Wij hebben dezelfde ervaring meegemaakt en nu ik dit weeer allemaal zie wil ik er wel weer naar toe. De cable car is een ervaring op zich etc. en Alcatraz!!!. Ontzettend leuk dat jullie zo intens bezig zijn geweest om jullie ervaringen te delen met ons. Dank jullie wel en een hele goede reis terug naar NL!!!!! Groetjes vanuit Kentucky!!

  • 20 Augustus 2010 - 05:32

    Agnes:

    Ik heb zeker genoten van jullie verslagen en schitterend foto's. Wat zijn die 3 weken snel gegaan. Vooral afgelopen week is volgens mij om gevlogen. Jullie kunnen wel terug kijken op een fantastische reis. Jullie hebben er volgens mij echt van genoten. DANK dat wij mee mochten genieten! Ik ben benieuwd naar alle foto's. ;-)
    Hele goede reis terug naar huis en dan lang nagenieten.

  • 20 Augustus 2010 - 06:51

    Berlinda:

    Het ziet er echt weer geweldig uit. Dit zijn plaatsjes die ik me nog goed herinner ook al is het inmiddels 12 jaar geleden.
    Maar goed, het zit er weer op en nu op naar huis. We zullen alle verhalen graag een keer van jullie horen.

    Goede reis!

  • 20 Augustus 2010 - 10:56

    Wija:

    Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt en wat hebben jullie veel gezien. Thom thom thom, ik had het wel geweten :p

    Goede terugreis en tot snel!

    Kus Paul Wija Ilse

  • 20 Augustus 2010 - 14:02

    Gerard:

    Dubbel jammer dat de reis voorbij is. Voor jullie omdat je weer naar huis moet en voor ons omdat het meegenieten middels de reisverslagen nu ook voorbij is. Kan me heel goed voorstellen dat je het geweldig hebt gehad, ik heb ook regelmatig heimwee

  • 20 Augustus 2010 - 21:58

    Karin:

    Ik heb genoten van jullie verhalen. Een goede reis terug naar Nederland.

    Liefs van Karin en Eric.

  • 20 Augustus 2010 - 22:30

    Kim:

    Hoi Familie,

    Leuk om alle verhalen te lezen. Jammer dat het alweer voorbij is, want met jullie verhalen is het net alsof ik erbij was hihi. Heb alleen wel de ben en jerry's gemist hihi. Lekker he, was hij nou lekkerder daar?

    Ik ben zeer benieuwd naar de foto's. Ik hoop dat jullie ze meenemen naar mijn verjaardag (vier het dus op de dag zelf aangezien het op zaterdag valt) en dat we dan wat kunnen kijken.

    Jullie zitten nu waarschijnlijk in het vliegtuig terug naar huis. Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben en we zullen van het weekend wel even bellen om te kletsen.

    Liefs Kim

  • 24 Augustus 2010 - 11:21

    Henk:

    Wat zal het wennen zijn om jullie niet meer te volgen zeg. Ik heb het geweldig gevonden en dan kijk ik alleen nog maar foto,s. Maar aan alles komt een eind.Indrukwekkend,geweldig,groot,super mooie indruk van Amerika.Wat kan ik nog meer zeggen dan welkom straks terug in Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

See it all Western USA

Recente Reisverslagen:

15 September 2010

Thuis

19 Augustus 2010

Onze laatste dag

18 Augustus 2010

San Francisco

17 Augustus 2010

Yosemite

16 Augustus 2010

Van laag naar hoog
Dinky, Jeanette, Thom en Simon

Travelers

Actief sinds 06 Feb. 2010
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 46974

Voorgaande reizen:

29 September 2016 - 02 Oktober 2016

Boedapest

16 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

Deep South

01 Juli 2011 - 23 Juli 2011

Oost Amerika

18 December 2010 - 26 December 2010

Wintersport

30 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

See it all Western USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Thuis in Nederland

Landen bezocht: