De eerste echte reisdag - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu De eerste echte reisdag - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

De eerste echte reisdag

Door: Dinky

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

01 Augustus 2010 | Verenigde Staten, San Diego

Na een goede nachtrust lijkt de jetlag grotendeels verdwenen. We worden pas om 8.00 uur wakker en gaan op ons gemak inpakken. Zo rond 9 uur vertrekken we richting San Diego. Onderweg wilen we nog naar San Juan Capistrano, een oud vestingstadje met een mooie historische nederzetting. Dat is een half uur rijden en we besluiten daar ook te ontbijten. Bij de Bagel Shack, keus uit wel 30 soorten bagels, lekker buiten gezeten; het is heerlijk weer.
De nederzetting heeft een schitterende tuin, verder is het minder interessant. Dus door naar San Diego, waar we begin van de middag arriveren. Inchecken en dan naar de 'Harbour'. Leuke gezellige omgeving met straatartiesten, Seaport Village met leuke winkeltjes e.d. Nog even door Gaslamp Quarter gereden, waar we vanavond gaan eten. Restaurants genoeg gezien, dus een mooie afsluiting voor onze derde dag.

• 02 Augustus 2010 - 13:25

Joop En Wil:

Leuke foto's vooral jullie met z'n 3-tjes in Hollywoord. Gave auto ook!!Hebben jullie geen last van de bosbranden?
    Van LA naar San Diego zo langs de kust lijkt me een mooie route. Groetjes uit Kentucky!

• 02 Augustus 2010 - 23:59

Wil:

En hebben jullie nog een coctail genomen in Altitude Skylounge en genoten van het uitzicht?

• 04 Augustus 2010 - 08:46

Ma Oma :

Kon ik maar een dag jullie metgezel zijn.Wat een fantastiche reis. geniet ervan en veel liefs van ons.