Een liter cola - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Een liter cola - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Een liter cola

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

02 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Palm Springs

Vandaag vsnuit San Diego naar Palm Springs gereisd, met een tussenstop in het plaatsje Ramona om wat te drinken. Ik vroeg om Cola, maar dan had ik niet verwacht dat ik een liter Cola zou krijgen. Het glas wouden we meenemen, dat mocht ook en de serveerster was dan ook nog zo aardig om het glas nog een keer bij te vullen. In Ramona was het niet zo warm maar toen we even later van de snelweg afgingen kwamen we erachter hoe warm het hier kan worden, het was dan ook 90° F.(Ong. 30° C) Eenmaal aangekomen in Palm Desert even wat gegeten en daarna gelijk door naar het hotel.
Wanneer we alles hadden uitgepakt even gewacht en even bekeken waar we naartoe wouden gaan, de outlet stores. 's Avonds hebben we gegeten bij de Blue Coyote, een mexicaans restaurant.

  • 03 Augustus 2010 - 07:46

    Anita:

    Een liter cola, pfff ik moet er niet aan denken. En dan nog even bijvullen. Eén ding is zeker: we hoeven ons geen zorgen te maken dat jullie niet genoeg vocht binnenkrijgen.
    Have fun!

  • 03 Augustus 2010 - 11:32

    Gea:

    je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je hier te veel geld uitgeeft aan drinken

  • 03 Augustus 2010 - 19:15

    Martin:

    Lekker hoor, dat moeten ze hier ook doorvoeren

  • 03 Augustus 2010 - 19:39

    Agnes:

    Amerikanen doen alles in het groot, daar ben je nu wel achter gekomen met je liter Cola. Leuk die verhalen die jullie al hebben geschreven. Het mooiste en leukste is dat ik precies kan plaatsen waar jullie zitten en gereden hebben omdat ik daar ooit ook eens ben geweest. Ik ga vanaf nu maar elke dag de mail thuis openen want ik merk al dat ik niets meer wil missen. Jullie hele goede reis en veel plezier en geniet van het avontuur, het land en het groot, groter, grootst.

  • 05 Augustus 2010 - 18:47

    Sandy:

    Konden we nu in Amerika ook maar jullie buren zijn Simon!
    Ik had er graag bij willen zijn bij jullie!
    Hebben jullie al veel gekocht in de outlets?
    Veel plezier nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Palm Springs

See it all Western USA

Recente Reisverslagen:

15 September 2010

Thuis

19 Augustus 2010

Onze laatste dag

18 Augustus 2010

San Francisco

17 Augustus 2010

Yosemite

16 Augustus 2010

Van laag naar hoog
Dinky, Jeanette, Thom en Simon

Travelers

Actief sinds 06 Feb. 2010
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 46955

Voorgaande reizen:

29 September 2016 - 02 Oktober 2016

Boedapest

16 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

Deep South

01 Juli 2011 - 23 Juli 2011

Oost Amerika

18 December 2010 - 26 December 2010

Wintersport

30 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

See it all Western USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Thuis in Nederland

Landen bezocht: