A Grand Day - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu A Grand Day - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

A Grand Day

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

07 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Tusayan

Vanmorgen met de nieuwe auto op weg gegaan naar de Grand Canyon, maar eerst nog langs de Sunset Crater om daar de mooie bergen te bezichtigen. Daarna een lange weg volgen langs de San Francisco peaks waarbij je veel omhoog en omlaag ging dus zaten onze oren veel dicht. Aan het einde van deze weg stond het Hotel. We wouden graag de Sunset Jeep Safari doen, dit kon je allemaal regelen bij het hotel. We zouden om 4:40PM worden opgepikt door Scott, die zou ons door het bos rijden en langs de Grand Canyon en ondertussen ook nog wat vertellen over alle planten, bomen, de dieren en de geschiedenis, hij wist dan ook heel veel erover. Natuurlijk kregen we ook nog wat dieren te zien, na een tijdje zagen we een grote groep Elks dit zijn een soort herten. Er waren ook nog andere herten. Ergens aan het einde van de weg stond een hele grote ijzeren wachttoren waar we de trap op mochten om te genieten van het uitzicht, in de verte kon je ook onweer zien. Daarna reed hij met ons naar de Grand Canyon en liet ons alle bergen zien en vertelde hij hoe ze aan hun naam kwamen. Aan de andere kant van de berg waar we op stonden kon je de zonsondergang zien die door heel de canyon zorgde voor steeds weer andere kleuren op de bergen.
aan het einde hiervan reed hij ons gewoon weer terug naar huis maar, opeens moest hij remmen omdat er 2 herten over de weg wouden.

• 07 Augustus 2010 - 06:22

Berlinda:

Tot nu toe ziet jullie reis er echt fantastisch uit. Wat leuk dat wij dit allemaal kunnen volgen via deze site.
    Nog heel veel plezier!

• 07 Augustus 2010 - 07:44

Agnes:

Schitterend die foto's en wat een genot dat wij met jullie mee mogen genieten. Ik vind die Grand Canyon echt geweldig! Ik ben benieuwd naar het vervolg. ;-)

• 07 Augustus 2010 - 11:46

Bertus En Barbera:

Hallo luitjes
    Wat een mooie en leuke foto`s van jullie prachtige reis. We genieten mee hoor! De Grand Canyon is iets wat wij ook graag zouden willen zien maar de rest van jullie reis is ook de moeite waard. Wij zijn benieuwd naar het vervolg van de reis en jullie belevenissen. Erg leuk om te lezen. Veel plezier!

• 10 Augustus 2010 - 16:25

Renate:

Jeetje, ik loop wel achter zeg, ik kan het niet meer bijhouden. Volgens mij is die foto met Simon op de voorgrond gewoon een studio opname met een zo'n mooie poster erachter (ha ha). Schitterende foto's!