Rustige (was) dag - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Rustige (was) dag - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Rustige (was) dag

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

10 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Tropic

Vandaag niet te vroeg opgestaan om richting Bryce Canyon te rijden. Het ontbijt in het hotel was goed maar Simon kijkt toch weer uit naar een uitgebreid ontbijt in een gezellig Amerikaans tentje. Dit zal waarschijnlijk morgenochtend weer goed komen.
Vandaag in Kanab een heerlijke cappuccino en espresso gedronken en daar op het terras even naar Lenard en Renate gebeld. Micha nam op en vroeg verbaasd: "Zijn jullie al thuis?". Nadat we de heerlijke koffie op hadden zijn we doorgereden en konden we onderweg naar de Coral Pink Sand Dunes kijken. Nou we hebben niet veel van de duinen gezien en zijn na een paar mile maar weer terug gereden. Maar nadat we op de Highway verder waren gegaan zagen we dat er verderop een uitrit was, waar we, als we waren doorgereden, vanzelf uit waren gekomen. Uiteindelijk aangekomen in Tropic zien we dat we nu het oudste hotel tot nog toe hebben. Er is een trailer park aan de achterkant en het plaatsje is enorm klein. En er is jammer genoeg geen zwembad. Maar we klagen niet want we hebben het sowieso wel naar ons zin. Vandaag de eerste kaarten geschreven dus let op misschien ligt er binnenkort wel wat op de deurmat.
Vanavond gaan we maar eten in het enige restaurant in Tropic en kan ik in ieder geval nog een stukje lezen in mijn boek.
Oh ja, hier kan wel alles even gewassen worden. 1 dollar voor de wasmachine en 1 dollar voor de droger. Dat zijn nog eens prijzen, en alles lekker schoon.

• 11 Augustus 2010 - 07:35

Henk:

Nou als ik zo die mooie foto,s zie dan is het toch genieten en een rustig dagje met dit moois is aan te bevelen.Ja en Amerika blijft toch verbazen,in Frankrijk een wasmachine laten draaien 5.50 euro en de droger 5,50 euro dat zijn andere prijzen he.Geniet er van en ik ben weer benieuwd naar jullie andere belevenissen.

• 11 Augustus 2010 - 13:14

Wil En Joop:

Eet smakelijk voor vanavond en hopenlijk is Tropic geen Dry Town of ligt het in een Dry County. Een lekkere steak zonder een glaasje wijn is half zo lekker niet!!!!!!