Ooit een keer eerder zo lekker gegeten - Reisverslag uit Watertown, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Ooit een keer eerder zo lekker gegeten - Reisverslag uit Watertown, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Ooit een keer eerder zo lekker gegeten

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

10 Juli 2011 | Verenigde Staten, Watertown

Vandaag lekker uitgeslapen. Zelfs zo laat dat de dames die de kamers schoonmaken al voor de deur stonden.
Uiteindelijk na douche en aankleden waren we rond elf uur bij Denny’s voor een Amerikaans ontbijt. Eieren, bacon, worstjes, ham, hashbrowns en enorme pancakes met maple syrup.
Ik zelf heb een fit slam menu op; drie plakjes bacon scrambled eiwit met spinazie en cherrytomaatjes, twee plakjes toast en veel vers fruit. Te veel maar wel gezond.
Na alles naar binnen te hebben gewerkt zijn we naar Alexandria Bay gereden. Daar hebben we een tour bij Uncle Sam’s boats genomen. We hebben een uur rond “The thousand Islands” gevaren. Het was een leuke tocht. Alleen was de jongeman die de boel aan elkaar praatte niet erg enthousiast. Wat wel vreemd was dat er nergens de Thousand Islands dressing te vinden was. Morgen doen we nog een poging om het te vinden.
Daarna zijn we op weg gegaan naar Sackets Harbour. Onderweg kwamen we door het plaatsje Dexter. Hier nog even een foto gemaakt voor collega Floor (haar zoon heet Dexter).
In Sackets Harbour zijn we nog even wat gaan drinken. Hierna zijn we weer terug gegaan naar het hotel om even te relaxen. Rond half acht zijn we uiteindelijk gaan eten. Ja we zijn weer naar de Texas Road House geweest. Wat we nog niet verteld hadden is dat er doppinda’s op tafel staan en alle doppen op de grond gegooid mogen worden. De vloer ligt dan ook bezaaid met doppen en worden aan het eind van de avond met een bezem bij elkaar geveegd. De ribbetjes zijn daar zo lekker, je bent gek om niet weer daar te gaan eten. Zelfs de toetjes zijn super zodat ze weer in een box zijn meegenomen naar het hotel.

• 11 Juli 2011 - 15:17

Henk:

Ja daar zou ik ook wel willen wonen, bootje erbij en een vervelend leven ha.En weer bij de Texas Road House,tjonge ik loop te watertanden. Want het vlees is dar ook zo lekker, natuurlijk maar een klein lapje vlees. Have Fun !

• 11 Juli 2011 - 21:43

Astrid:

Lees iedere keer weer met veel plezier jullie verslagen. Zeker de natuurplaatjes maken indruk, wauw walvisstaarten, imposant hoor! Maar goed hoef me niet af te vragen of jullie heimwee hebben naar Verhagen en Lookies. Kijk uit naar de volgende avonturen. Geniet van iedere mooie dag!