over de grens - Reisverslag uit Toronto, Canada van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu over de grens - Reisverslag uit Toronto, Canada van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

over de grens

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

15 Juli 2011 | Canada, Toronto

We zijn vanmorgen wat later vertrokken vanuit het hotel op weg naar Toronto. Eerst zochten we naar een supermarkt om wat te drinken te halen, dit ging niet erg als gepland. Na een paar supermarkten af te zijn gegaan zijn we maar opweg gegaan. We hebben een tijdje voor de grens gestaan maar dat maakte niet uit want we hadden nog een lange dag.
Toen we bij Toronto aankwamen zijn we eerst naar de Subway gegaan om wat te eten, en daarna zijn we wat rondgelopen naar het winkelcentrum, mijn moeder heeft nog een nieuwe tas gekocht. We vroegen naar wat leuke dingen die te doen waren bij een informatiecentrum, die zeiden dat we naar het historische gedeelte moeten gaan en naar seaside.
Aangekomen bij het historische gedeelte bleek er niet zoveel te zijn en zijn we naar een Starbucks gegaan om wat te drinken. Mijn vader is daarna de auto gaan halen en zijn we langs de kust gereden en daarna terug naar huis.
We wilden vanavond naar het vuurwerk kijken bij de watervallen, maar dat lukte niet omdat we nogal laat waren. Maar vanaf de plek waar we aten konden we het vuurwerk gelukkig nog zien.

• 18 Juli 2011 - 06:49

Henk:

Wat een mooie truck. En weer mooie indrukken van hoe groot alles toch is daar. Foto,s geven een erg goede indruk en dan hebben we het nog geeneens in het echie gezien. Geweldig.