Ogen tekort - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Ogen tekort - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Ogen tekort

Door: Dinky

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

14 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisteravond naar de Blue Men Group geweest, in één woord geweldig. Fantastische show met humor, goede muziek en bijzondere effecten.
We waren dan ook laat thuis en hebben vanmorgen uitgeslapen. We waren moe door de lange dag (ook nog een uur tijdsverschil) en de warmte (42 graden). We hebben dan ook maar een brunch genomen in de Stratosphere Tower. 350 Meter hoog en het restaurant draait rond, dus je kan heel Las Vegas zien. Je kan daar ook aan een kabel naar beneden springen; herken je mij op de foto?
Daarna weer met de monorail naar de hotels. Onze favorieten waren vandaag MGM, New York New York en Excalibur. Van binnen beginnen ze een beetje op elkaar te lijken, maar de buitenkant blijft bijzonder. Ik zei al vandaag: "Het is net Madurodam, maar dan in het groot".
Twee dagen is natuurlijk veel tekort, maar misschien komen we hier nog wel eens terug om de rest te bewonderen.

  • 15 Augustus 2010 - 09:53

    Agnes:

    Wat hooooog en je ben bijna (on)herkenbaar ;-).
    Ik kan mij die Tower niet meer herinneren. Misschien was ie er toen nog niet? Wel het uitzicht over the Strip komt mij bekend voor, maar volgens mij toen uit het hoogste hotel. En welke dat was weet ik niet meer, want ik zie dat er heel veel is bijgebouwd. Hier moet ik ook nog eens een keer naar terug. Ik ben benieuwd waar de reis nu heen gaat?

  • 16 Augustus 2010 - 14:29

    Henk:

    Erg mooie gebouwen en het blijft geweldig om te zien.Ik begrijp dat je geen goede gok heb gemaakt daar, met al die gokkasten kan je je geld wel kwijt.Niet voor niets eenarmige bandieten.Veel plezier met de volgende trip.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

See it all Western USA

Recente Reisverslagen:

15 September 2010

Thuis

19 Augustus 2010

Onze laatste dag

18 Augustus 2010

San Francisco

17 Augustus 2010

Yosemite

16 Augustus 2010

Van laag naar hoog
Dinky, Jeanette, Thom en Simon

Travelers

Actief sinds 06 Feb. 2010
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 46997

Voorgaande reizen:

29 September 2016 - 02 Oktober 2016

Boedapest

16 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

Deep South

01 Juli 2011 - 23 Juli 2011

Oost Amerika

18 December 2010 - 26 December 2010

Wintersport

30 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

See it all Western USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Thuis in Nederland

Landen bezocht: