Beatle Mania - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Beatle Mania - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Beatle Mania

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

16 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Death Valley Junction

Na een heerlijke dag in Death Valley en een lekker diner in het hotel gingen we tevreden naar ons bedje. In onze kamer hadden we eerder die middag al twee beatles (grote zwarte kevers) doodgemaakt en verwijderd, mede dankzij Simon.
In onze kamer aangekomen zag ik opnieuw twee van deze onaangename beesten. Opnieuw dit ongedierte verwijderd en met enige zorg in mijn lijf toch maar geprobeert te gaan slapen. Na ongeveer anderhalf uur werd ik wakker van getik boven mijn hoofd. In paniek Dinky en Simon wakker gemaakt want ik durfde mij niet meer te bewegen. Nadat Dinky het licht had aangedaan bleek dat er een beatle boven mijn hoofdeinde zat en er bijna vanaf viel. Toen waren de rapen gaar. Niemand kon meer slapen en we dachten steeds meer beatles te zien.
Dinky heeft toen zijn kleren aangetrokken en is naar de hotel receptie gegaan om te vragen of er een ander kamer beschikbaar was. Verontschuldigingen alom en voor een andere kamer werd gezorgd. Ondertussen was het half twee 'snachts en moest er verhuisd worden naar de ander kant van het complex.
Hiervoor in de plaats kregen we wel een betere en schonere kamer en konden we rond twee uur weer gerust gaan slapen.
Jammergenoeg zijn er geen foto's van deze onaangename beesten en daarom van mij alleen een verhaal.

Groetjes Jeanette

  • 17 Augustus 2010 - 12:01

    Henk:

    Jammer dat je geen foto,s heb van die beesten.
    Het verslag is wel komisch,tenminste ik ervaar dat hier. Voor jullie natuurlijk een andere belevenis.
    Maar je hebt toch wel weer een goede nachtrust gehad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Death Valley Junction

See it all Western USA

Recente Reisverslagen:

15 September 2010

Thuis

19 Augustus 2010

Onze laatste dag

18 Augustus 2010

San Francisco

17 Augustus 2010

Yosemite

16 Augustus 2010

Van laag naar hoog
Dinky, Jeanette, Thom en Simon

Travelers

Actief sinds 06 Feb. 2010
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 46989

Voorgaande reizen:

29 September 2016 - 02 Oktober 2016

Boedapest

16 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

Deep South

01 Juli 2011 - 23 Juli 2011

Oost Amerika

18 December 2010 - 26 December 2010

Wintersport

30 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

See it all Western USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Thuis in Nederland

Landen bezocht: