Niagara Watervallen - Reisverslag uit Niagara Falls, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Niagara Watervallen - Reisverslag uit Niagara Falls, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Niagara Watervallen

Door: Thom

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

13 Juli 2011 | Verenigde Staten, Niagara Falls

Vanochtend zijn we rustig aan wakker geworden en na het ontbijt zijn we richting de Niagara watervallen gereden. Toen we ingecheckt waren in het hotel hebben we onze koffers in onze kamer gezet en zijn we op zoek gegaan naar de watervallen, weer in de auto en stukje gereden kwamen we er achter dat we maar 1 straat van de watervallen af zaten dus hadden we net zo goed kunnen lopen.
Bij het State Park aangekomen hebben we eerst wat gegeten want het was alweer middag. Toen we alle 4 onze hotdog op hadden zijn we de watervallen van dichtbij gaan bekijken. We zijn een heel stuk langs rivier gelopen om bij de watervallen te komen. We stonden heel dichtbij de watervallen, zo dichtbij dat we er zelfs nat van werden.
Kaartjes gekocht voor Cave of the Wind waar we sandalen kregen en een knal gele poncho waardoor we niet nat zouden worden, want we zouden onder de watervallen komen te staan. De sandalen en poncho waren aan en gingen met de lift naar beneden om daar de watervallen van de onderkant te kunnen bekijken. Beneden aangekomen leek het wel een hevige regenbui, al dat water wat op de rotsen kletterde maakte ons alsnog nat en dat zelfs door de poncho heen. En weer met de lift naar boven daar een heel mooi uitzicht gehad op het Observation deck waar je alle watervallen in één keer kon zien en een prachtig uitzicht had, ook op Canada.
Toen we alles hadden gezien vanaf de Amerikaanse kant zijn we richting het Hardrock Café gegaan van de Niagra Falls en heerlijk gegeten en wat bekende dingen gezien van sterren. Eenmaal uitgebuikt waren we weer terug naar het hotel gegaan en beetje lui op de kamer tv gekeken.

• 14 Juli 2011 - 05:11

Rene:

Ik begin elke morgen uit te kijken naar de avonturen van de familie Boshart. Naast het ochtendkrantje even de ipad om te lezen hoe het ze vergaat. Leuk.
    Ik ga het straks nog missen....

• 14 Juli 2011 - 07:03

Lianne:

heey

ik vind jullie verhalen echt super:D.
    erg leuk en ook telkens hele mooie fotos erbij:D
    echt super gewoon:D

xxx lianne

• 14 Juli 2011 - 17:22

Anne-Marie:

Wat geweldig die watervallen. Zo intens, het "spat" van de foto's af. Enne die poncho's ze staan jullie geweldig.
    Nou geniet nog veel en ik vind het heel leuk om via de site een klein beetje deelgenoot van jullie belevenissen te mogen zijn. Veel plezier nog.

• 18 Juli 2011 - 06:19

Henk:

Nat, Nat,Nat en wat en water.Erg mooie indruk weer van dit reisverslag en wat een leuke foto,s.