Rustdag - Reisverslag uit Rochester, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Rochester, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Dinky

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

12 Juli 2011 | Verenigde Staten, Rochester

Na alle dagen van bezichtigingen, boottochten, reizen en andere vermoeiende bezigheden besloten we vandaag een rustdag te nemen. Het weer zag er goed uit en de temperatuur zou niet al te hoog oplopen, dus vroegen we de weg naar een leuk strand. Na enkele keren vragen kwamen we op een mooi rustig zandstrand uit. Lekker ruim, water goed van temperatuur, drinken en zonnebrandcrème bij ons en een boek of wat muziek. Zo konden we het wel even uithouden.
Na een tijdje begon de wind op te zetten en was het op den duur niet al te fijn meer met al dat zand over je heen. We zijn toen opgestapt en hebben gezocht naar een leuk terrasje, maar dat was niet zo 1-2-3 te vinden. We zijn uiteindelijk weer bij Starbucks beland, dat is altijd goed. Achteraf bleek dat we op tijd van het strand waren weggegaan, want we waren al behoorlijk verkleurd.
In het hotel eerst heerlijk een douche genomen en wat geluierd voordat we gingen eten.
Lekker zo’n luie dag.

• 13 Juli 2011 - 10:02

Astrid:

Het begon te waaien........ Lijkt het strand van Nesselande wel, ruilen?
    En mannen, beetje kleur erbij kan nog wel hoor haha.
    Groetjes uit een druilerig kikkerlandje.

• 13 Juli 2011 - 12:39

Jeanette:

Ja de jongens zijn nog erg wit. Maar gisteren zijn we allemaal erg verkleurt. Waarschijnlijk door de wind erbij. Thom was zelfs misselijk maar hij was ook heel rood terwijl we goed gesmeerd hebben. Maar vandaag hebben we een jortereis dag dus niet veel in de zon, die nu al weer hoog aan de hemel staat. De vooruitzichten zijn goed. Vandaag naar Niagara dus morgen weer mooie foto's.