De Vallei van de Doden - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu De Vallei van de Doden - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Dinky, Jeanette, Thom en Simon Boshart - WaarBenJij.nu

De Vallei van de Doden

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Dinky, Jeanette, Thom en Simon

15 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Death Valley Junction

We zijn vanmorgen vanuit Las Vegas vertrokken richting Death Valley. het was een lange dorre weg met veel hetzelfde landschap in het begin. Mijn ouders vroegen zich af of ze misschien een slang konden zien oversteken we dachten dat dat misschien niet zou lukken maar, nog geen 5 minuten later zagen we er een oversteken maar die konden we niet meer terug vinden. Wat gedronken in Soshone en daarna weer verder. Onderweg wilden we natuurlijk zo snel mogelijk in Death Valley komen maar we hadden een afslag gemist dus, hadden we niet meteen gezien wat we wilden. Daarom moesten we een stuk terug bij een kruispunt wat weer een stuk verder lag. Toen we terug reden vanaf dat kruispunt, reden we dus naar Badwater Basin. We wisten al dat het warm was, maar daar was het nog even een stukje warmer, ong 47 graden Celsius, dat is echt heel wat en we hebben dus niet het hele stuk afgelopen naar het zout.
Op de terugweg gingen we nog een stuk langs de Artist Drive wat wel een van de mooiste stukjes was van heel de reis. De Bergen daar hadden steeds weer een andere kleur en dat zag er heel bijzonder uit. Daarna aangekomen bij het hotel en even snel een duik genomen en daarna gewacht tot we honger hadden.

• 16 Augustus 2010 - 12:27

Bertus En Barbera:

Wat een indrukwekkend Land Amerika, we kijken elke keer ons ogen uit, wat een mooie en aparte dingen zien en beleven jullie. overweldigende landschappen. Las Vegas, ook prachtig, we wisten niet dat dat zo uitgestrekt was. Geniet nog maar lekker en wij doen het via jullie reis verslagen ook!

• 16 Augustus 2010 - 14:35

Henk:

Dit vindt ik toch mooier dan Las Vegas,al die natuur en kleuren.En wat een eenzame jongeman daar op de weg,inderdaad a long way to home.47 Graden poeh, niet om te lopen maar meer om in de schaduw te zitten achter een koel glas bier.
    Wat een indruk laat dit op me achter allemaal, geweldig
    Weer wachten op het volgende verslag. Gr Henk en Gea